kristine3

Autumn Leaves - Tony O'Malley

这是记忆久远的一首歌 听过好多版本 而这个一版 男歌手张口的刹那 全身的鸡皮疙瘩都起来了。这就是Jazz的魅力。
开篇的钢琴伴奏 那种欢快愉悦感➕男歌手低沉有力的声线 静静的诉说他们的故事 让心整个沉了下来 感受岁月静好。接着 回路辗转进入高潮 小嘶吼伴随伴奏的诙谐 点到即止的收回力量。又平复一颗悬在半空中的❤️。真心无法抵抗这种声线的魅力——性感至极。致失眠夜💔
The falling leaves drift by the window,
落叶随风而舞,
The autumn leaves of red and gold,
金黄或鲜红秋叶,
I see your lips, the summer kisses,
我看见了你的双唇,夏日的轻吻似尤在,
The sunburned hands I used to hold,
和我曾握住的,阳光灼伤的手,
Since you went away the days grow long,
你离开后,时光仿佛被拉长,
And soon I hear old winter's song,
我听着冬天的老歌,
But I miss you most of all, my Darling,
但我怀念我们过去的所有,我的挚爱,
When autumn leaves start to fall,
当秋叶凋零,
C'est une chanson, qui nous ressemble,
这首歌,似是在说我们,
Toi tu m'aimais et je t'aimais,
我们深爱着对方,
Nous vivions tous, les deux ensemble,
我们共度美好的时光,
Toi que m'aimais moi qui t'aimais,
互为对方挚爱,
Mais la vie sépare ceux qui s'aiment,
然而命运却使所爱的人分离,
Tout doucement sans faire de bruit,
一切悄无声息,
Et la mer efface sur le sable les pas des amants désunis,
大海抹去了沙滩上,分离的爱人的足迹,
Since you went away the days grow long,
你离开后,时光仿佛被拉长,
And soon I hear old Winter's song,
我听着冬天的老歌,
But I miss you most of all, my Darling,
但我怀念我们过去的所有,我的挚爱,
When Autumn leaves start to fall,
当秋叶凋零,
But I miss you most of all, my Darling,
但我怀念我们过去的所有,我的挚爱,
When Autumn leaves start to fall,
当秋叶凋零。

评论

热度(2)